ONLİNE HİZMETLER, E-TEŞEKKÜR | ANATOLIA HOSPITAL - ANADOLU ...
Bu blog sayfasında  her  zaman tattığım anısı olan yaparken denerken yaşadığım anıları paylaşmak, bunları kimlerle ne şekilde tattığımı yada yaptığımı anlatmak ve kendimi geliştirmek adına daha fazla araştırma yapmak, günler geçtikçe yeni kaynaklar keşfetmek bana iyi gelen bir durum haline geldi.  Galiba hayallerimi gerçekleştirmek adına arkamda kocaman bir destek ordusuyla birlikte güzel yollar yakın diyorum inşallah.Hani herkesin meşhur olan bir listesi vardır ya şu yaşıma gelince yapmak istediklerim diye hehh işte ondan benimde vardı. Şuanda hangi kitabın yada defterin arasında bilmiyorum ama çoğunu birkaç aksilik dışında gerçekleştirdim sayılır.Şimdiki hayalim kendimi geliştirdikten sonra her zaman bu bölümü seçme hedeflerimden biri olan öğretmenlik. Bu devlet liselerinde olur bu kursta olur yada belki de kendi açtığım bir workshop alanında olur bunu şu anda özellikle de bu pandemi sırasında nasıl olacağını kestiremiyorum ancak bir gün birilerine bir şeyler öğreteceği ve bunun için çaba göstereceğimi biliyorum. İnşallah hayatımızda ki tüm hayallerimiz , isteklerimiz en güzel haliyle gerçekleşir Beni ben yapan bu hayata yaşadıklarıma aileme sevdiklerime desteğini hiçbir zaman esirgemeyen herkese çok teşekkür ediyorum ve tabi ki sizlere de...

Yorumlar

Popüler Yayınlar